HD9 Rigid
Modelele Astra HD Rigid au fost concepute pentru a fi carosate cu ușurință în numeroase și diverse configurații, mulțumită structurii mecanico-electrică simple și sigure. HD foate fi carosat în diferite variante: de la bena basculabilă pentru transportul materialelor rezultate din carierele de piatră mine, la autovehicule cu malaxoare sau pompe de beton sau, de la platforme și macarale până la transport container sau vehicule pentru stingerea incendiilor.
Comparativ cu un camion tradițional echipat cu benă basculabilă, costul per tonă este mai mic cu un procent care varianză de la 30 până la 50%.
- Aceeași capacitate de transport de până la 40 de tone
- Costuri de achiziție mai mici
- Costuri de întreținere mai mici
- Consum de combustibil redus
- Productivitate crescută
- Încărcătură de până la 11 tone datorită punților frontale armate și a axei motoare
- Puntea posterioară cu lățimea de 2.5 m și echipată cu suspensii ranforsate poate transporta o sarcină de până la 20 de tone
- Axa tandem spate ranforsată Sarcină limitată până la 40 de tone sau mai mult, cu masa maxim autorizată de până la 65 de tone mulțumită axei spate în tandem, ranforsate
- Ușusința cu care se poate carosa un astfel de șasiu se datorează și mulțumită gamei mari de PTO pentru care puteți opta - montare pe motor, pe ambreiaj sau cutia de viteze, sau pe vutia de viteze și transmisie.
Șasiu creat special pentru utilizarea de tip heavy duty, cu o lățimea de 820 mm
Lonjeroane duble din oțel special de înaltă rezistență cu limitare de randament de 530 MPa și cu secțiune în C de dimensiuni mari pentru a se potrivi oricărui tip de carosare cît și o rigiditate mărită la torsiune (până la 300 kNm) și stabilitate ridicată atunci când vă aflați în situații extreme
Lonjeroane paralele plane cu secțiune în C pentru a facilita carosarea
Dimensiuni:
- 320x70x8 mm pentru variantele pe 2 axe
- 320x90x10 mm pentru variantele pe 3 și 4 axe
- 320x90x10 (+6) mm pentru versiunea Dumper pe 4 axe
Pentru a crește rezistența și rigiditatea întregii structuri a șasiului, Astra a patentat Power Ring: o structură a suspensiei spate de tip inel închis, formată din elemente din fontă și o bară inferioară care vă permit o redistribuire mai bună a efortului depus de roțile în tandem, ceea ce permite și o capacitate de încărcare de până la 40 de tone
Axe și axe motoare:
- Axe cu capacitatea de transport până la 9 tone
- Axe motoare cu capacitatea de transport până la 9 tone
- Axă motoare ranforsată cu capacitatea de transport până la 11 tone
Punți posterioare:
- Capacitate transport 13 tone (pentru veriunea pe 2 axe)
- Axe în tandem cu capacitatea de transport de 16+16 tone (pentru veriunea pe 3 și 4 axe)
- Axe în tandem ranforsate cu capacitatea de transport de 20+20 de tone (numai pentru versiunile pe 4 axe)
Cursor de 13 litri
- Euro III, de la 380 la 420 CP (WG) și de la 440 la 540 CP (VGT)
- Euro V, de 410 CP (WG) și de la 440 la 560 CP0 (VGT)
- Euro VI, de 450 CP (WG) și de la 500 la 560 CP (eVGT)
Putere maximă
- Până la 560 CP (412 kW) la 1900 rpm
Cuplu maxim
- Până la 2500 Nm de la 900 la 1.575 rpm (gamp cu un consum specific de combustibil)
Emisii și consum
- Tehnologia SCR (Selective Cathalytic Reduction) care reduce la minim emisiile și consumul de combustibil în conformitate cu cele mai bune standarde tehnologice
Datorită spațiului mare obținut mulțumită arhitecturii motorului, radiatorul ocupă o suprafață mai mare și are dimensiunea de 0,68 m²
Pentru versiunile echipate cu motor Euro VI, Iveco pune la dispozișie Super Engine Brake (SEB), o frână de motor cu supapă fluture comandată electric care garantează o putere de frânare mai mare cu 50% comparativ cu versiunile precedente.
Frână
- Față de tip duplex pe tambur 25 kNm
- Spate de tip duplex pe tambur:
- FPT: 24 kNm
- KESSLER: 30 kNm
Putere fânare motor
- 630 CP (463 kW) la 1900 rpm
Încetinitoare hidraulice integrate în cutia de viteze, ideale în caz de încetinire continuă și constantă și în condiții de transport încărcătură mare, pentru protejarea uzurii frânei de serviciu.
- INTARDER, instalat pe arborele de ieșire al cutiei de viteze
- RETARDER, instalat pe arborele de intrare
IVECO S-WAY vă introduce într-o nouă lume a conectivității, creată secial pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de business a celor care administrează flote sau a operatorilor logistici, dar și a celor care au afaceri de mai mici dimensiuni, dar pentru care comunicarea directă cu Camera de Control Iveco este la fel de importantă.
- optimizarea disponibilității vehiculului
- eficiența consumului de combustibil
- eficientizarea costului total al proprietatii (TCO)
Camera de Control IVECO furnizează date în timp real pentru a maximiza disponibilitatea și productivitatea vehiculului.
IVECO EASY - aplicație concepută pentru a putea controla toate funcționalitățile de gestionare a cabinei și a vehiculului de pe dispozitivul mobil
Assistance No-Stop - aplicație de permite diagnosticarea la distanță și vizualizarea instrumentului de evaluare a stilului de conducere
Cabina IVECO S-WAY a fost complet reproiectată:
- scaunul reglabil pe înălțime
- volan multifuncțional
- tablou de bord și consolă centrală reproiectate
- Noul buton start/stop
- slotul pentru cheia electronică cu telecomandă integrată
- nou sistem de infotainment cu recunoastere vocala
- DAB radio
- harti de navigare
- funcție de mirroring a telefonului folosind Apple auto Play
- compartimente încăpătoare
- zona de noapte reproiectată pentru a maximiza confortul șoferului
- USB
- acoperiș reproiectat care oferă o înălțime confortabilă în picioare de 2,15 m în centrul cabinei
- sistem de climatizare și sisteme de răcire integrate
Odată cu lansarea noului model S-WAY, IVECO vă prezintă un camion echipat cu un sistem nou personalizat de conectivitate, un sistem care vă poate furniza în timp real informații despre autovehiculul dumneavoastră. Ca și alternativă, Iveco vă oferă pachetul Elements, un pachet creat special care vă oferă flexibilitate în alegerea configurației care se potrivește ce mai bine afacerii dumneavoastră, de la servicii de Întreținere Planificată la Garanție Exinsă, sau alte opțiuni care vă ofere acoperire suplimentară.
Întreținere
- Întreţinere
- Lubrifiere
- Uleiul şi lichidul se modifi că în funcţie de manualul de întreţinere şi reparaţii.
Drive Line
- Motor
- Injecţie de combustibil
- Cutie de viteze
- Reparaţii ale arborelui cardanic şi punţilor
Extra Drive Line
- Componentele care nu sunt deja acoperite de elementele Drive Line de exemplu, sistemul electric
Uzură
- Ambreiaj
- Plăcuţe de frână
- Discuri de frână
- Tamburi de frână
- Garnituri de frână pentru frânele cu tambur
Pachetul Smart Connectivity
- MYIVECO Smart Report
- MYIVECO Web Portal (inclusiv aplicaţie)
- Sistemul MYIVECO de monitorizare a autovehiculului
- Aplicaţia MYIVECO Easy Way
Cutie de viteze manuală ZF ECOSPLIT
Cutia de viteze manuală ZF Ecosplit, este ideală pentru misiunile de transport în carierele de piatră și exploatarea minieră
- ambreiaj monodisc cu frecare uscată
- 16 viteze pentru mersul înainte și 2 pentru marșarier
- Maneta schimbătorului de viteze cu grilă dublă H
- Preselectarea spitter-ului prin intermediul unei manete (viteze lente și rapide)
- Inserarea spitter-ului cu acționarea pedalei ambreiajului
- Servoshift (cuplarea pneumatică)
- PTO cu posibilitatea instalării în spate sau între ambreiaj și cutia de viteze
- Intarder
Cutie de viteze automatizată ZF ASTRONIC
Cutie de viteze automatizată ZF AsTronic,este ideală pentru misiunile de transport în carierele de piatră și exploatarea minieră
- 16AS 2630 TO
- Ambreiaj monodisc cu frecare uscată cu comandă electropneumatică (este eliminată pedala de ambreiaj)
- 16 viteze pentru mers înainte și 2 viteze pentru marșarier
- 2 moduri de funcționare:
- Automat
- Semiautomat
- Selector cu butoane
- PTO cu posibilitatea instalării în spate sau între ambreiaj și cutia de viteze
- Intarder
Cutie de viteze automatică ALLISON SERIE HD 4700
Cutia de viteze automatică ALLISON serie HD 4700, este ideală pentru misiunile din carierele de piatră sau exploatare minieră, pentru combaterea incendiilor (pompieri) sau aplicații care necesită opriri frecvente de tip Stop&Go.
- Convertor cu blocarea tuturor treptelor de viteză cu excepția viteze 1, astfel schimbarea treptelor de viteză și consumul de combustibil sunt optimizate atunci când vă deplasați pe terenuri dificile
- 7 trepte de viteză pentru mersul înainte și 1 pentru marșarier
- Limitator de viteze (protecție motor)
- Retarder integrat
- Selector cu manetă
- Buton MODE eco/power
Cutie de viteze hidromecanică ZF TRANSMATIC
Cutia de viteze hidromecanică ZF Transmatic, multiplică cuplu la pornire, e ideal pentru misiunile dificile sau pentru trantarea de mare tonaj, la viteză mică.
- Ambreiaj lock-up
- Convertor de cuplu WSK disponibil pentru versiunile 6×4, 6×6, 8×6 și 8×8 (ca opțional pentru modelele Euro III)
- Retarder integrat
- Ambreiaj monodisc cu frecare uscată cu comandă la pedale
- 16 trepte de viteză pentru mersul înainte și 2 pentru mersul înapoi
- Maneta schimbătorului de viteze cu grilă dublă H
- Preselectarea spitter-ului prin intermediul unei manete (viteze lente și rapide)
- Inserarea spitter-ului cu acționarea pedalei ambreiajului
- Servoshift (cuplarea pneumatică)
Service profesionist
În rețeaua BRIARIS vă oferim activități de reparații, întreținere și mentenanță sau piese de schimb:
București 0723 313 949
Alba 0745 639 547
Craiova 0723 313 939
Rm.Vâlcea 0723 313 969
Târgoviște 0745 349 337
Cluj 0723 146 210
SUPORT PROFESIONIST
Ai nevoie de consultanță?
Dacă aveți nevoie de ajutor sau doriți să aflați informații suplimentare despre serviciile și vehiculele pe care le comercializăm, vă invităm să ne contactați.