IVECO Eurocargo
Noul Eurocargo este camionul perfect pentru tot ceea ce înseamnă livrarea de bunuri si produse în orașe, curățenie stradală, colectarea deșeurilor etc., dar și transportul containerelor sau întreținerea drumurilor, într-o frază, camionul perfect pentru misiunile urbane și aplicațiile municipale.
Noul Eurocargo înseamnă un camion eficient cu un design nou, fiabil:
- ușor manevrabil
- robust
- versatil
- care are o cabină cu lățime redusă - 2.1 m, modernă și practică
- unghi mare de bracaj - 52°
- cel mai bun diametru de bracaj din categoria sa - sub 11 m pentru versiunea cu ampatament de 2790 mm
- deflectoare remodelate
- parbriz cu protecție impotriva razelor UV
- radar AEBS
- nou bloc de faruri, cu lumini de zi cu LED-uri (dotare standard)
- cu 8% mai putin carburant consumat pentru livrarile din mediul urban
- putere motor între 160 și 320 CP
- lungime șasiu între 4.265 și 10.175 mm
Noul EUROCARGO este soluția perfectă pentru a ușura viața petrecută la bord în continuă mișcare, un vehicul care aduce confortul şi ergonomia la noi niveluri, ideal pentru misiunile urbane care garantează acces ușor în cabină datorită planșei de bord și a dimensiunilor reduse ale motorului, șoferul putând astfel trece cu ușurință dintr-o parte în alta a vehiculului.
- comenzi pe volan, care îi permit şoferului să folosească radioul şi telefonul în perfectă siguranţă
- controlul climatizării și a luminilor
- cutia de viteze automată/automatizată
- compartimente de depozitare pentru obiecte şi documente
- compartimente speciale pentru carduri
- cuier amplasat pe peretele din spate al cabinei
- consola pe partea şoferului cu două suporturi practice pentru sticle
- priză electrică de 12 V
- opţiune pentru o priză de aer comprimat
Noul Eurocargo este un adevărat birou aflat în mişcare: - spațiu depozitare laptop sau tabletă dotat cu lumină pentru citit
- buzunare laterale pentru depozitare
- două conectoare USB pentru încărcarea dispozitivelor electronice
- scaune acoperite cu o ţesătură sudată electric
- opțional este disponibil un nou tip de scaun pentru şofer, cu suspensie pneumatică şi cu un nivel de confort sporit, cu spătar cu înălţime reglabilă, cu o centură de siguranţă reglabilă pe înălţime, tapiţerie cu densitate dublă, sistem de încălzire şi ventilaţie
- suplimentar, este disponibilă o cotieră pentru toate scaunele cu suspensie pneumatică
Noul Eurocargo este disponibil cu două motoare diesel noi de la 160 la 320 CP, ale cărui cuplu maxim de 1100 Nm și putere utilă au fost proiectate pentru traseele din interiorul oraşului, dar și o variantă CNG de 204 CP cu un cuplu de 750 Nm:
- Tector 5 cu patru cilindri de 4,5 litri
- Tector 7 cu şase cilindri de 6,7 litri.
- Gaz Natural Comprimat (CNG
Nr de cilindri | Cilindree | Putere | Cuplu maxim |
4 în linie | 4,5 litri |
118 kW (160 CP) la 2200 rot/min 137 kW (190 CP) la 2200 rot/min 152 kW (210 CP) la 2500 rot/min |
680 Nm de la 1100 la 1600 rot/min 700 Nm de la 1100 la 1600 rot/min 750 Nm de la 1400 la 1800 rot/min |
6 în linie | 6,7 litri |
162 kW (220 CP) la 2500 rot/min 185 kW (250 CP) la 2500 rot/min 206 kW (280 CP) la 2500 rot/min 235 kW (320 CP) la 2500 rot/min |
800 Nm de la 1250 la 1900 rot/min 850 Nm de la 1250 la 2050 rot/min 1000 Nm de la 1250 la 1950 rot/min 1100 Nm de la 1250 la 1900 rot/min |
Ultima generaţie de motare Tector 5 şi 7, motoare care utilizează ulei de motor cu vâscozitate
redusă care reduce frecarea, creşte eficienţa şi extinde intervalele de întreţinere.
- ambreiaj ventilator controlat electronic, cu două viteze, electromagnetic, cuplat sau decuplat în funcţie de cerinţele de răcire
- funcția EcoRoll introdusă la cutia de viteze cu 12 trepte de viteză (profită de inerţia
autovehiculului şi cuplează automat cutia de viteze în/din poziţia neutră pentru a reduce consumul în
diferite situaţii cum ar fi pantele abrupte) - EcoSwitch (disponibil la toate cutiile de viteze automatizate cu 6 - 12 trepte de viteză) activează limitatorul de viteză, dezactivează funcţia de retrogradare şi autorizează numai schimburile automate ale treptelor de viteză
- consum redus de motorină cu până la 8% pentru livrările din interiorul oraşelor.
Aceste motoare sunt combinate cu:
- cutii de viteze manuale cu 6 sau 9 trepte de viteză
- cutii de viteze automatizate sau cutii de viteze automate cu 6 sau 12 trepte de viteză cu convertor de cuplu
- istemul de post-tratare IVECO HI-SCR exclusiv este uşor şi eficient şi elimină duratele de nefuncţionare pentru regenerare comparativ cu autovehiculele concurenţei, dotate cu soluţia EGR+SCR
- regenerarea filtrului de particule diesel (DPF) este pasivă: nu este necesară nicio acţiune din partea şoferului, nu este necesară efectuarea de opriri tehnice periodice, iar componentele nu fac obiectul stresului provocat de încălzire, toate acestea ducând la o creştere a fiabilităţii pieselor.
Motorul alimentat cu Gaz Natural Comprimat este disponibil în versiuni de la 11 la 16 t, cu motor cu şase
cilindri care asigură un cuplu mai mare, de 750 Nm, şi o putere utilă crescută, de 204 CP, în combinaţie
cu o cutie de viteze manuală cu 9 trepte de viteză sau o cutie de viteze automată cu convertor de
cuplu:
- emisii scazute de NOx
- zero emisii de plumb
- cu 95% mai putine particule poluante
- economie rezultată din alimentarea cu CNG de până la 25%
- raza maximă de acțiune este de 400 km
- cu 5 dB mai silenţios decât motorul diesel - ceea ce face din Eurocargo alimentat cu CNG, vehiculul ideal pentru traseele din orașele mari sau pentru utilizarea pe timp de noapte.
- airbag la volan – o caracteristică de siguranţă de ultimă oră
- sistem de avertizare la părăsirea benzii (LDWS) - șoferul este avertizat dacă autovehiculul părăseşte neintenţionat banda
- cameră montată pe parbriz care poate recunoaşte marcajele rutiere şi va emite o alarmă dacă autovehiculul părăseşte banda fără ca şoferul să semnalizeze acest lucru
- Control electronic al stabilităţii autovehiculului (EVSC)
- Sistem avansat de frânare de urgenţă (AEBS) care măsoară distanţa faţă de autovehiculul din faţă şi calculează momentul în care s-ar putea produce o eventuală coliziune și se declanşează un sistem de avertizare dublă înainte de acţionarea frânelor)
- Avertisment: AEBS nu garantează evitarea coliziunilor şi nu poate elimina riscurile pe care le implică conducerea neatentă
- pilot automat (ACC) - reglează viteza menţinând o distanţă corespunzătoare faţă de autovehiculul din faţă
- lumini de zi cu LED-uri (DRL)
- opțional - faruri cu xenon
- comenzi pe volan pentru dispozitivele audio şi Bluetooth™
Noul Eurocargo este preconfigurat astfel încât șoferul să rămână în contact cu restul lumii prin intermediul planșei de bord și a celor două prize USB de 5 V:
- casetă de sisteme telematice IVECO UTP - platforma unificată de telematice (acum disponibilă ca opţiune instalată din fabrică)
- preconfigurat pentru conexiune de la distanţă şi furnizarea de servicii telematice:
- servicii telematice de bază (detectarea poziţiei prin GPS, restricţionare zonală, temporizator pe volan, transmiterea datelor de evaluare privind tahograful/consumul/şoferul)
- servicii telematice personalizate (gestionarea distribuţiei, informaţii despre trafic, mesaje, instrucţiuni de conducere)
Noul Eurocargo este soluția naturală pentru mediul înconjurător, un vehicul sustenabil, fiabil şi robust ideal pentru livrări de marfă, construcţii, transport de mărfuri congelate etc., cel mai versatil autovehicul din categoria sa cu cea mai uşoară caroserie:
- şasiu fabricat din oţel cu rezistenţă la volum, creat special având în vedere activitățile de remorcare în condiţii grele, durabil şi rezistent la utilizări intense (de ex. o sarcină neechilibrată sau o schimbare bruscă a direcţiei)
- lungimi ale caroseriei cuprinse între 4265 şi 10.175 mm
- traversele laterale sunt paralele pe întreaga lungime a șasiului şi sunt preconfigurate astfel încât să simplifice asamblarea suprastructurii
- suspenii parabolice și suspensii semi-eliptice, cu arcuri în foi
- suspensii pneumatice controlate de un sistem ECAS (suspensie pneumatică controlată electronic), care garantează o poziţie constantă a autovehiculului
- suspenii montate pe puntea din spate sau pe ambele punţi
- sistemul de frânare este pneumatic-hidraulic la gama de 6 - 10 tone
- sistem de frânare complet pneumatic la gama de 11 - 19 tone
- toate versiunile 4x2 sunt dotate în mod standard cu frâne cu discuri
- o clapetă de evacuare a fost introdusă cu tehnologia HI-SCR, care acţionează pentru a aduce
rapid gazele de eşapament la temperatura corespunzătoare. Acest dispozitiv ajută, de asemenea, la
sporirea puterii de frânare a motorului (îmbunătăţind, prin urmare, capacitatea generală de frânare a
autovehiculului).
Eurocargo oferă trei tipuri diferite de cabină:
- Cabina de zi - oferă cel mai bun echilibru între lăţimea şi lungimea totală a caroseriei
- Cabina cu cuşetă este disponibilă în versiunea cu pavilion standard sau înalt, astfel încât să poată fi ultilizată pe timp de noapte
- cabina pentru echipaj (cu pavilion standard) este proiectată astfel încât să poată transporta întregul echipaj, împreună cu scule şi echipament.
Service profesionist
În rețeaua BRIARIS vă oferim activități de reparații, întreținere și/sau mentenanță, sau piese de schimb:
București 0723 313 949
Alba 0745 639 547
Craiova 0723 313 939
Rm.Vâlcea 0723 313 969
Târgoviște 0745 349 337
Cluj 0723 146 210
SUPORT PROFESIONIST
Ai nevoie de consultanță?
Dacă doriți să achiziționați un vehicul, un autobuz, sau doriți informații suplimentare despre serviciile BRIARIS, vă invităm să ne contactați.